24-uurs glasservice
neem gratis contact op 085 - 489 07 70

Wat te doen bij een klacht?

U dient altijd het garantiebewijs en de gegevens te bewaren van de glaszetter of het montagebedrijf van de beglazing. Mocht uw beglazing binnen de garantietermijn een defect vertonen, dan kunnen zij voor u nagaan of uw klacht binnen de garantie van de fabrikant valt. In het algemeen staat op de afstandhouder tussen de glasbladen de productnaam en productiedatum van de beglazing.

Zo weet u van welke fabrikant de beglazing is en wanneer de beglazing geproduceerd is. Maak vooraf duidelijke afspraken over de eventuele kosten voor het vervangen van de beglazing. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. Ook defecten die binnen de garantie vallen, brengen immers kosten met zich mee.

Verlaar Glasherstel

Vertrouwd & Resultaat gericht

085-4890770

 

Bereikbaar op:
Werkdagen van 8:00u tot 17:00u
Bij spoed ook buiten kantooruren

Terug bel verzoek

Heeft u liever dat wij u bellen?
Laat dan uw telefoonnummer achter.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.