Wij helpen u graag: 0800 837 5227
24/7 Gratis bereikbaar!
Glaszetter nodig
Wij zijn er binnen 30 minuten!
Wij bellen u!
Glaszetter nodig
Bel gratis: 0800 837 5227
Zo gaan wij te werk

Schadeafhandling

Het schadeproces bij Verlaar Glasherstel

Een glasschade moet zo spoedig mogelijk verholpen worden, dus belt u Verlaar Glasherstel. 
Wij nemen alles voor u uit handen, zodat u zich geen zorg hoeft te maken en alleen maar hoeft te bellen naar ons GRATIS noodnummer 0800 8375227.


Verlaar Glasherstel kent de glaswereld!

Verlaar Glasherstel is al meer dan 40 jaar de glaszetter voor Zuid-West Nederland en Noord-België en heeft contact met alle (glas)verzekeringsmaatschappijen in Nederland en België.

 

Schadeafhandeling met uw verzekeraar


Heeft u ruitschade of glasschade?
U kunt ons 24u per dag GRATIS bereiken op 0800-8375227.
 

> Telefonische schademelding

Uw telefonische schademelding wordt aangenomen door onze service medewerk(st)er. Deze registreert uw contactgegevens en stelt u een aantal vragen welke behoren tot de dossieropbouw voor uw verzekeringsmaatschappij. Het door Verlaar Glasherstel ontwikkelde automatiseringsproces zorgt ervoor, dat de dichtstbijzijnde glaszetter met een mobiele werkplaats een melding krijgt van uw glasschade. Bij een spoedeisende schademelding zal hij binnen 30 minuten bij u op locatie zijn.
 

> Stel uw verzekeringsmaatschappij in kennis

Nadat u de schademelding heeft doorgegeven aan onze service medewerk(st)er dient u uiteraard nog wel uw verzekeringsmaatschappij in kennis te stellen van de betreffende glasschade. In de meeste gevallen verstrekt uw verzekeringsmaatschappij u een schadenummer. De schade is dan bekend bij uw verzekeraar, wat zorgt voor een vlotte afhandeling van uw schadedossier.
 

> In 97% van de gevallen een directe reparatie, anders een noodruit. 

Onze mobiele werkplaatsen zijn ultra modern uitgerust, zodat we in 97% van alle gevallen het glas direct repareren/ vervangen. Daarbij voeren wij gelijk uw kapotte ruit af, zodat we de werkplek weer vrij van glas voor u achter laten. Kan de kapotte ruit ondanks niet gelijk hersteld worden, dan zorgt onze glaszetter voor een gedegen noodvoorziening en een vervolgafspraak.
 

> Geautomatiseerde software zorgt voor snellere schadeafhandeling.

De glaszetter op locatie is uitgerust met een tablet voorzien van de door Verlaar Glasherstel ontwikkelde automatisering software. Deze registreert onderstaande gegevens en zorgt voor een correcte afwikkeling van het schadeproces richting uw verzekeringsmaatschappij.

  1. Contactgegevens
  2. Verzekeringsgegevens
  3. Foto van de glasschade bij aankomst
  4. Foto van de noodvoorziening indien geplaatst
  5. Foto van de nieuwe ruit en een gedeelte van de werkplek
  6. Gegevens van de geleverde en gebruikte materialen
  7. Uw digitale handtekening voor akkoord
     


> Digitaal ondertekenen en factureren.

Uw digitale handtekening voor akkoord activeert het opstellen van de digitale factuur welke middels een akte van sessie* wordt ingediend bij uw verzekeringsmaatschappij. De verzekeraar zal de schade beoordelen en bij goedkeuring aan ons uitkeren.
 

Samenwerking met Politie, beveiliginsbedrijven en verzekeraars.

Onze automatisering is dermate uitgerust dat tijdens het proces ook alle aanrijtijden, werktijden en vertrektijden geregistreerd worden. Het is dan ook niet voor niets dat politiekorpsen, beveiligingsbedrijven, deurwaarders en de verzekeraars graag met ons samenwerken.

Zoals u kunt lezen werken we graag strak en transparant! Ze zeggen niet voor niets: 

Verlaar Glasherstel, al meer dan 40 jaar, 
Vertrouwd en Resultaatgericht!

 

Advies "Laat scherven liggen":

Heeft u een gebroken ruit, laat dan het gebroken glas liggen! Onze medewerkers zijn ervaren in glasherstel en dragen de juiste beschermingsmiddelen om glasscherven uit de sponningen te halen en om glasscherven op te ruimen. Veiligheid is belangrijk, wij ruimen het graag voor u op.


 


*Toelichting begrip “Akte van Sessie”

Indien de schade door de verzekeraar van u is gedekt, draagt u de vordering op uw verzekeraar over aan Verlaar Glasherstel, die deze opdracht aanvaardt. Bij het niet betalen van uw verzekeraar blijft u verantwoordelijk en aansprakelijk voor de betaling aan Verlaar Glasherstel.

 



Offerte

Contact of een offerte? Vul het formulier in